Fest vare!

Japp fest var det också! Började här hemma lite smått, sen var det vidare till festen. Jag gick i mina klackskor hela kvällen och jag är glad att min fötter lever idag! Det var galet iallafall, vi gick ut en vända också. Och lyckas det gör jag alltid! Jag rammlar och få ett sår på benet och ett hål i mina leggings! bra Mikaela! Haha sen hinner vi bara en bit innan nicklas rammlar och slår nästan ihjäl sig (Y)

Festn höll väl på till klockan 1 då polisen kom och allt var över synd nog, kvar låg en stackars däckad människa, ja jag vet vem han är men skriver inte namnet haha, Nicklas fick hjälpa han upp med några till och sen fick han stå och hålla i en svart plastpåse ifall han skulle spy. GALET var det iallafall!

Nu kommer bilder!


Mina nya klackskor åkte på, och så är det ett snöre på sidan om ni undrar ;)


Woohoo!! Nicklas och jag!


Japp här börjar det bli lite vinglit och jag spillde 2 ggr på raken!


Fanny! =)


Nicklas och Fanny!


Träffade på Amanda, jag fastnade dock inte på kort där!


Fanny och en massa! :)


Ja det var de flesta bilder det! roligt var det, nu ser jag fram emot Haga festen nästa vecka! :D
Btw det är första advent idag, härligt (Y)

/ Mikaela







Kommentarer
Postat av: susanna

dem där ska jag låna någon gång :D härligt med advent :D

2009-11-29 @ 17:07:37
URL: http://susannagjerdet.blogg.se/
Postat av: nicklas

wooohoooo

2009-11-30 @ 16:48:50
URL: http://neliassson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0