Det bästa som ...

Det bästa om finns är nog att vakna mitt i natten och kolla på klockan och veta att man kansek får sova några timmar till. Så gjorde jag inatt, jag vaknade och trodde att klockan strax skulle ringa för att jag skulle dra mig upp ur sängen och till skolan. Men så var inte fallet, jag tog på mobilen och insåg att klockan var bara 3.40 vilken lycka! Så det vara bara att somna om :)

Nu sitter jag här hemma och är rätt mätt, tryckte i mig en sallad nyss mycket gott måste jag säga :) slutade faktiskt tidigt idag klockan var runt 11.55 när vi fick gå hem (Y) Jag bara älskar dom här lapparna som sitter på dörrarna och förklarar att läraren är sjuk, det känns riktigt fint. Både idag och igår var en av våra lärare sjuk så det är därför vi slutat så tidigt woohooo! :)

För övrigt så ska jag ta min spruta på tisdag mot svininfluensa. jag tycker att det går till överdrift den här jäkla grisinfluensan, det är säkert bara en vanlig infuensa bara att den har ett annat namn...Visst folk kanske har dött av den men det finns faktiskt folk som kan dö i vanlig influensa också...så nej den här skiten tror jag inte på nå! ;)

woohooo skriver senare med! (:

/ Mikaela


Kommentarer
Postat av: derias

hehe aa han e inte alls värsta hypen:p jora de bara bra med mig också tack!

2009-11-17 @ 17:34:12
URL: http://deri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0