Det är ...

Det måste vara nå fel i mina händer, ibland är det bara jättekalla precis som som är nu! och inte går det att värma dom heller?! inte ens vantar hjälper, hmm måste ha dålig blodcirkulation i händerna då. Men jag blir så störd det är när jag sätter mig vid datorn det börjar. Fast ibland är det helt normalt, ja jag vet det är så intressant att jag skriver om mina händer! :) Men ni behöver ju inte läsa jao ;)

Sitter och lyssnar på kent nu, woohooo!  Deras nya album röd är verkligen bra..lyssnar på "hjärta" nu den sjukt bra, men det är ju dom andra låtarana också ioförsig :) Hade jag råd hade jag velat gått på en konsert med dom också. Jag var på en Kent konsert 2005 här i borlänge då dom hade släppt albumet "Du och jag döden".
Jag och min kompis Susanna "Suss" stod i 11 timmar och väntade för att komma först, visst var vi sjuka? :) Men men så kom vi ju också längst fram såklart! ;) Det var tider det, nej måste gå på någon mer konsert med dom men just nu går det inte för jag och Nicklas ska ju iväg på Tokio Hotel i Mars 2010 vilket jag ser mycket fram emot, det ska bli grymt roligt!

Nu ska jag bara tillägg att jag HATAR SPOTIFY REKLAM!!!!

/ Mikaela

Kommentarer
Postat av: susanna

åh de är nog fan de bästa minnet med dig! haha och alla gånger vi satt på ditt rum och spelade kent :) vi kunde dem där låtarna utan till :P hahaha kommer du ihåg kalla fötter ;P åh vill verkligen tillbax till dem minnena. allt va så grymt bra :) alla gånger vi gjorde en massa bus. klättrade i träd, hoppade i löv högar. om inte tala om bindan på vintern ;) saknar grymt mke <3

2009-11-19 @ 22:52:48
URL: http://susannagjerdet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0