Älskling det är..

"Älskling det är livet som leker, det leker med oss nu"

Fy satan vad bra Kents nya skiva är (Y) mycket bra texter.

Jaa sitter iallafall hemma? kanske jag ska säga för jag sitter hos Moa haha :) Idag är det fredagsmmyyysss!!! :') Men lite ledsen blev jag idag för det blev ingen badminton, vad har hänt egentligen? Nu har det inte varit riktig badminton på ca 4 veckor snart :O åhh jag som är så sugen på att spela jämt haha. Men men vi får väl se hur det blir framöver med allt, verkar som många har lagt ner det här med spelandet, men inte då jag och Frida! :) Vi vill spela vi, men jaaa som sagt vi får väl se hur det går framöver. Hoppas att det kommer bli som förut då alla spelade, då efter att man spelat klart för fredagen så längtade man till nästa fredag redan då, så roligt är det och särskilt när man blir bättre och bättre. Nej skärpning alla nu!!

Moa är ute och fotar nu och jag sitter här inne och latar mig vid datorn. Vid 6 tiden så blir det pizza sen blir det idol kl 8 ikväll med godis såklart!

Imonn är det fest, får se om det blir roligt då. Japp har nog inte tid att skriva något mer idag, så ha en bra fredagskväll för det är ju fredagssmyyysss! :)

/ Mikaela

Kommentarer
Postat av: susanna

sv: fjeska är verkligen de bästa sättet ;)

2009-11-27 @ 15:37:26
URL: http://susannagjerdet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0