SOLA!

Pratar med Molinstar (Malin) i tele nu..eller nu la vi på haha.Iallafall så berättade hon att jag kunde få sola för halva priset för att....MOLINSTAR har fått jobb där vid solgrejset GRATTIS! ;D så nu blir det stek! funderar på att steka lite imonn eller på fredag.Ska nog försöka få med mig Fanny..ja på tal om Fanny, vi var ju ute och gick idag och vi kom till Frostbo då det börjde regna och åska.RIP vi var tvungen att vända, så nu sitter jag här och fläskar vid datorn haha.

Btw jag måste plugga naturkunskap för imonn har vi vårt sista prov innan allt skit är över! Men ska sitta här en stund, vara social på msn och kolla bdb.Höres imonn.

Pusshej <3 =)

Kommentarer
Postat av: malin

tack ååå tack :)

2009-05-27 @ 21:46:57
URL: http://maeylins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0