Sådär...

Sådär nu är jag äntligen klar med svenskan, nu måste jag bara skirva ner allt på datorn, vilket är lite drygt.Men det ska nog gå det också, jag kommer nog inte göra historian idag iallafall för jag fattar ingenting utav det. Vår lärare kommer att blir fett arg men det skiter jag i , haha jag fattar ju inte vad knappt alla ord är haha. Jag är faktiskt inte helt säker men jag tror mamma jobbar eftermiddag idag för hon har inte kommit hem än, intressant? nää ^^

Nu sitter jag och lyssnar på musik och det är gött mos! Det blir väl bdb en sväng också innan jag gå ner. Jag vet inte vad jag ska göra resten av dagen, men det är ju klart man behöver ju inte göra någonting jämt. så därför kommer jag nog bara ligga uppe på mitt rum hela dagen och tänka lite =) Höres senare då.

Pusshej =)

Kommentarer
Postat av: fanny

sitta å tänka liite på free**** hahahha

2009-05-18 @ 18:38:46
URL: http://ndins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0