Rolig Friluftsdag!

ja som sagt så var vi ute på Friluftsdag idag, jag Malin , Moa och Fanny skulle gå. Men ja haha Malin gick med Josse och några av hennes kompisar och jag, Fanny och Moa vi dissade det. Istället (lata som vi är) så tog vi mopparna runt för att vi sedan skulle pricka av oss typ i slutet av promenaden, men inte tusan stod det någon som väntade för att vi skulle pricka av oss inte! Nej istället så var vi tvungen att gå tillbaka typ halva vägen haha det var lite smådrygt xD Men efter vägen tog vi massa kort och busade.

Vi skulle vara tillbaka i skolan kl 14.00 men efter som vi stannade och knäppte kort och delvis klättrade i berg så blev det inte av. Vi kom tillbaka vid 15.12 typ haha. Jag hade tänkt att visa er lite bilder på oss alla. Och jag vet att jag ser helt körd ut men det var bara för att jag hade varken sminkat mig eller plattat håret, och det berodde på att min plattång var död imorse och ville inte leva! så jag fick ju bara sätta upp håret i en såkallad "Mulan" det var då inte snyggt haha.

Ja nu till bilderna om ni vill se ;)


Här är Moa och Fanny =)


Jag och Fanny hahaha jag vet, jag ser fett fet ut 0_o sådär fet är jag då inte
men min tröja är lite pösig =) Jag och Fanny i ett försök av våra "hoppbilder"
haha =D


Moa och Fanny igen =)


Vi 3, Moa dom blåa skorna, jag i svarta byxor och Fanny i dom ljusgråa
byxorna med vita skor =)


Och jag avslutar med en allmänt fin bild som jag också tog idag.
Nu ska jag ner och äta för jag är dödshungrig, det känns bara lite konstigt
att vi har kyl och frys inne vår tvättstuga haha. Där ska dom stå ett tag för vi
Ska lägga nytt golv i köket och hallen =)

Höres senare sötisar =)

Kommentarer
Postat av: fanny

hahah säxxiga bilder du XDDD

2009-05-14 @ 16:31:36
URL: http://ndins.blogg.se/
Postat av: malin

vi skulle ju alla gå tillsammans jue ;) men ni stack .. FAIL! ;)

2009-05-14 @ 19:40:36
URL: http://maeylin.blogg.se/
Postat av: malin

glömde s:et

2009-05-14 @ 20:29:12
URL: http://maeylins.blogg.se/
Postat av: Moah

hihi, ja fy tusan va kul det var du! =D

2009-05-15 @ 14:30:59
URL: http://moyah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0