regn regn regn..

i,m singing in the rain (8) eller inte  haha ,jag och Malin sov ju hos syrran igår och det var väl trevligt. Vi skulle dra ner och käka kebab och det var ett jävla krångel rent utsagt! Alltså det kostade 65 och han slog in 80, jag undrade varför och han mumlade nått att det var bara för att vi åt där som det kostade mer, shit vad strul det blev med pengar och allt, ska fan aldrig mer äta där iallafall eller hur Malin?

När vi kom hem satt vi oss vid tv och tittade på "se upp för dårarna" den var väl rätt bra för att vara svensk film.Efter den filmen var det tack och godnatt =)

Idag då....så åkte vi hem vid 12 ungefär och jag hade bestämmt mig för att gå hem från Malin och ta täkt vägen runt.Jag hade kommit halva vägen då det började SPÖ regna! haha shit vad blöt jag blev och när jag kom hem så kunde jag vrida ur vatten ur mina kläder och kallt var det också haha, så nu sitter jag vid datorn och mår bra när jag hör regnet som slår mot vår altantak här hemma.Skönt att man är inne säger jag bara =)

Höres =)

Kommentarer
Postat av: hallååå

NÄ! Aldrig där mer xD

2009-05-10 @ 14:15:57
Postat av: Mikaela

hahha jag håller fullständigt med dig! haha =D

2009-05-10 @ 18:58:39
URL: http://mikaelagoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0