Önskningar

Om jag fick önska så skulle jag vilja, vara smal, vacker,lång....skulle jag vara alla de 3 så skulle jag vara lyckligast i världen! men som sagt det är önskningar det.

Husomhelst så sitter jag här och bloggar och jag har nyss drukit upp min multivitaminjuice, tänk jag tror jag nämner ordet "multivitaminjuice" i alla inlägg haha.Nu sitter jag och väntar på att Malin ska ringa.Vi ska ut och gå =) Sen vet jag inte riktikt vad jag ska göra.Jag har läxförhör i tyska imonn så jag lär väl plugga på det, sen på torsdag har vi nationella prov i engelska, läsförståelse först sen är det hörförståelse, alltså jag suger på engelska särsklit när man ska lyssna.Man får ju alltid hoppas på att man får ett G.

Nu lyssnar jag på tokio hotel-monsoon, en av deras bästa låtar på engelska och jag älskar den! <3


Tokio hotel-monsson <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0