Nu vet jag..

Nu vet jag vad jag ska göra, jag ska åka till syrran ikväll och sova där.Jag var nyss över hos Nettan, vi tog ut Ullis en sväng och var över på andra sidan och kollade hagen.

Nu måste jag duscha innan jag åker, sen är det faktiskt bra att jag sover hos syrran för jag har ju faktiskt ingen plattång som lever här hemma....lite synd är det men jag måste köpa en ny.Man kan ju inte leva utan en plattång, en plattång är ju nästan halva mitt liv haha.Jag har kommit på att jag måste fixa bloggen också, den kan inte vara såhär trist som den är nu, nej jag måste fråga Moa om hon vill hjälpa mig med headern osv (A) Tänk nu har snart torsdagen gått och jag är glad över det, jag vill ha fredag nu på en gång, jag vill ha godis! =D AHHH sjukt vad jag är godissugen nu, och man får ju inte glömma ett av det viktigaste sakerna imonn som ligger nära mitt hjärta....COCA-COLA! <3 Gud vad jag snackar om godis hela tiden, haha tjockt av mig.

Jag måste bara säga att jag har blivit väldigt lat.Jag går inte ut och går på morgorna längre :O Men nu när sommarlovet börjar så ska jag börja hårdträning igen, jag måste det innan jag rullar -.- hursomhelst så måste man vara på topp när det är P&L..det är nära nu och inte alls långt kvar....LÄNGTAR!

Nej nu måste jag hoppa in i duschen, höres imonn för då är det FREDAG!! <3

Pusshej <3 =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vadå innan jag rullar=)ska inte du vara nöjd nu så mycket som du har gått ner? det där är knappast något du skulle ha sagt före jul (haha). Föresten...håret var skitsnyggt. jag vill ju inte bli ihjälslagen, så jag måste ju kommentera=)

2009-05-28 @ 21:25:30
Postat av: fanny

jag har bestämt att jag tänker sälja min p&l biljett :o men nästa år så :D fan då är jag ju nästan 18 xD

2009-05-28 @ 22:50:52
URL: http://ndins.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha bra good ;D nja fet än :'(

2009-05-29 @ 21:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0