Nu har..

Nu har jag äntligen blivit varm igen och nu fryser jag inte ett dugg! Det är tur att det finns duschar må jag säga =) Men nu är det ju såhär att jag måste gå upp till stallet och kolla till kaninerna och möjligvis slänga ut lite hö åt lillen, det var ett tag sen nu jag pratade med Nettan och jag vet faktiskt inte när min lilla Jerkan kommer hem (suck) från och med nu på söndag så har hon varit borta i 3 veckor :O alltså shit tiden bara rinner iväg, det är sjukt hur snabbt det kan gå!

Imonn står jag innom val och kval om jag ska ha donken eller godis, hmm fan det är svårt det dära.Det lutar nog mer åt godis, men fan det är ju inget annan än socker...bara socker, och fet som ett berg blir man också! Jaja nog tjatat om det. Nu lär jag dra mig ut i det här skitvädret fast ju nu är det uppehåll så jag får skynda mig på.

Hejdå =)

Kommentarer
Postat av: kippis

så ni gick utan mig ?;')

2009-05-07 @ 19:55:35
URL: http://welcooome.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Men haha jag trodde först att det var Molinstar som skrev haha.Haha jag visste inte att du skulle med :O du ska skriva om du vill med din bus :D <3

2009-05-07 @ 21:40:48
URL: http://mikaelagoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0