Nationella i matte

Hejsan nu är man äntligen hemma från skolan, seriöst jag trodde aldrig den här dagen skulle ta slut, den har varit hur lååånnnng som helst! Men nu är jag iallafall här, och vet ni? Jag tror matten gick bra idag =D jag hoppas på G men jag är inte säker alls för på första delen kunde jag knappt nått haha men 2 delen var lätt, jaja tiden lär väl utvisa vad det blir.

Och så fick vi reda på vårt Geografi prov idag, haha ja det var ju lite synd för jag hade IG ack ack men omprov behövdes ej för han vet på ett ungefär hur vi ligger till. När jag hade utvecklingssamtal sa Richard ( min mentor) att jag skulle klara mig med G på alla Patriks lektioner vilket jag tyckte lät mycket bra.

Och nu ska jag faktiskt gå och äta, och pappa ropade nyss att jag hade fått veckorevyn, den fick jag ju gratis för jag är en flitig läsare av Kenzas blogg och där skulle man fylla i några uppgifter så skulle man få ett nummer av veckorevyn gratis. Kenza är med i den så nu blir det mat och läsa i tidningen så höres vi väl senare =)

Pusshej så länge =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0