Måste plugga!

Hej igen nu sitter jag och är nyduschad fytusan vad skönt att ha det gjort haha det är så drygt ;) Men nu är jag lite stressad för vi har Geografi prov på Fredag och jag har inte pluggat någonting och ikväll blir det säkert inte heller nå plugg.Men fan imonn måste jag ta mig i kragen och sätta igång med pluggandet, jag vill ju inte ha IG i geografi.

Idag fick jag oväntat besök, min granne Andrea kom och knackade på haha man blev ju lite chockad.Hon undrade om jag kunde hänga med  när hon skulle köpa godis och det kunde jag väl, sen fick jag pröva hennes moppe också.Efter vi hade kommit hem så såh jag Malins moppe på min gård och jag rusar in i huset och skriker för full hals "MOLINSTAR!!!!" men fick jag något svar tillbaka då? nej det fick jag ju inte,jag var tvungen att springa efter tele och ringa henne.

jag: Men Molin vart är du?
Malin: Jag sitter på hyllan ser du mig inte?
Jag: haha men bus är du nere hos Fanny?
Malin: ja det är jag.
Jag: Okej då vet jag,då kommer du snart då?
Malin: ja det gör jag.
Jag: Heddåheddå!
Malin: Ja, heddåheddå!

Japp hon hade smitit ner till Fanny när hon såg att inte jag var hemma haha =) Sen kom både hon och Fanny så var det bara att ut och gå.Rundan tog typ 1 timme som den brukar, sen när vi kom hem så drog Malin och kvar blev jag och Fanny så vi hoppade lite studsmatta. Och ja nu sitter jag här =) Nu måste jag hoppa i säng för jag börjar 8.00 med engelska nationella ( SNÄLLA GUD LÅT DETTA GÅ BRA ). haha ja men vi höres imonn sötisar godnatt =)



En bild som jag tog idag, dock röda ögon för jag tog med blixt =( skönt att färga håret
typ ljusbrunt sen, och klippa topparna.


En till bild, också här med röda ögon, men äsch vafan det bjuder vi på =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0