Låt IG betygen flöda!

ÅHHHHHHHHHHHHHHH DAMP! Fick reda på matte nationella idag, och G var 19 och vad fan hade inte jag? haha jo 17! Så HEJ IG! Just nu har vi feta håltimmen.Jagt sitter vid en dator och Malin vid en annan lite längre bort. Vid 12.20 börjar vi med svenska sen efter svenskan har jag och Moa nationellt i engelska muntligt. Fy jag är så nervös över det och jag kommer att vara lättad när det är över. Usch kommer att blir helt tyst och jag kommer att få hjärnsläpp. Förvånas inte om jag får IG på det också liksom. Nu längtar jag till skolan slutar då jag ska iväg och klippa mig, fast det enda jag oroar mig för då är att mitt hår kommer att bli fett kort och att färgningen misslyckas..men så får jag inte tänka.Allt har fan varit negativt idag "suck"...

Igår hann jag inte skriva.Drog iallafall hem till Moa och sov där.
Nu ska jag kika på bdb.
Höres efter att jag varit och klippt mig.

Pusshej =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0