Kupolen med Moa

hejsan nu är jag äntligem hemma från skolan, skolan idag gick segare än segast usch, men vill ni veta en HAPPY sak? jag klarade engelskan =D Ni kan inte ana hur skönt det känns haha! =D 

Men iallafall efter skolan drog jag och Moa till kupolen. Moa köpte några plagg men för mig som är fattig blev det inget alls, fast man vill ha så mycket (suck). Nu är jag hungrig som bara den och väntar på att maten ska blir färdig, och vad tror ni det blir om inte pannkaka? haha =) Nu blir det internet ett tag framöver sen kl 20.00 blir det att ut och gå med Malin.Och på tal om Malin...den 11 juli på lördagen åker vi till Öland så nu är jag bokad den veckan ;)

Från det ena till det andra så ska jag söka upp på internet en frissa ,får se om jag hittar rätt adress och så.Nu är jag trött på mitt skithår och det ska bli såååååååå himmla skönt att klippa och färga det här!

Höres senare puss på er =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0