kupolen med Malin :D

Hejsan hejsan nu är man äntligen hemma, när vi slutade skolan så var jag med Malin och Toveh till turistbyrån för att hämta ut Malins p&l biljett =) Toveh skulle på en jobbinterjuv, håller tummarna för att du får det jobbet nu! Själv har man nyss ätit 2 mackor och druckit multivitaminjuice (igen) och nu sitter jag och lyssnar på musik och kikar runt på internet.
Nu längtar jag till mamma kommer hem för att hon har nog troligtvis beställt tid till klippning och färgning för mitt hår, shit får se hur mycket det kommer att bli haha. Ska bli så skönt att göra nått åt det hära skabbhåret nu =)

Nu efter 16.00 blir det att gå på kupolen med Malin och kika på kläder och skor, jag och Malin vill köpa vita converseskor det är så grymt snyggt, plus att jag vill ha nya leggings, helst i jeans.Men ja det är synd att man är skapligt fattig, men att  tittar skadar ju aldrig ;) Nej nu vill jag till Kupolen så nu får Malin skynda sig på sitt utvecklingssamtal =)

see you! =)

Kommentarer
Postat av: Frida

skaru färga håret? i vilken färg? :)

2009-05-05 @ 16:32:24
Postat av: Mikaela

Det ska bli typ ljusbrunt =D och jag diggar att du kommenterar :D det gillas! :D

2009-05-06 @ 23:00:04
URL: http://mikaelagoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0