kort dag i skolan

Idag hade vi verkligen en kort dag, första lektionen började som jag skrev tidigare 12.30 sen efter tyskan så var det bara engelska där vi övade ett gammalt nationellt hörförståelse, och skulle det vara det riktiga så hade jag typ prick G haha men det är bra tycker jag =) hmm jag är lite fundersam när det gäller vädret, i ena stunden är det sol och i nästa är himmelen alldeles grå, nu blir det nog regn snart.Det får regna bara det inte gör det kl 19.00 ikväll för då blir det att jag och Malin ska ut och gå...eller ja få se om hon orkar följa med haha.Btw så har jag inte fått någon klipptid än för hon som jag skulle klippa mig hos var hemma med sjukt barn, men mamma kollade upp var det kostade att klippa och färga ja och göra hela skiten hos Speglen i Åselby istället, och där skulle det fan kosta 1500 spänn :S shit vad dyrt, nu ska jag vänta och se om den andra frissören kommer tillbaka snart annars blir det att klippa sig i Åselby.Om jag ska klippa mig där så kommer jag blir fattig för då går heeelaaaaaa mitt studiebidrag till det, RIP på det =(

Jag hade tänkt att lägga in en bild på mig idag, men jag orkade inte gå upp och starta datorn för att föra över bilderna där. Här nere är datorn typ cp så här kan jag inte lägga in några bilder, eller ja det kan gå ibland om datorn är sammarbetvillig.Så vad ska man hitta på under resten av dagen då? Jag har ingen aning, det lär väl tiden utvisa ;)

see you soon! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0