KÄRLEK

Nu är vi hemma från kupolen och hade tänkt att ut och gå.Innan vi kom in till kupolen såg jag en kille från skolan som jag har tyckt varit snygg rätt länge, men vafan tror  ni inte?!?!?!?! jo han hade flickvän HAHAH fail!
Jaja men iallafall så kikade vi runt på kläder och jag vet inte om jag vågar gå till kupolen nå mer för jag hatar deras speglar =(  Så därför ska jag och Malin ut och röra på FLÄSKET nu!

och btw min bror ringde mig idag och ville köpa min gamla fula cykel som jag inte använder och vet ni? haha jag får typ 500 spänn för den, det trodde jag aldrig men det är alltid gött med pengar =) och nu när månaden är slut kan jag och Malin köpa våra converse ;D happyday på det =)

Hejdå höres senare =)


Här är dom, så vackra :D


Kommentarer
Postat av: Frida

najs ;)

2009-05-05 @ 16:31:01
Postat av: Mikaela

jaa det tycker jag :D hihi

2009-05-06 @ 09:46:14
URL: http://mikaelagoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0