Hejsan

Hejsan hejsan hann aldrig skriva igår för jag var så trött när jag kom hem från Fanny.I allafall så var det skitskoj igår, vi såg på film, åt godis och hade allmänt trevligt klockan blev väl ungefär runt 1 när vi kom hem.Tack för en trevlig kväll Fanny och Malin! =) Nu ska jag snart smsa Fanny för vi ska ut och gå, det blir täkt rundan idag för den är längre än floda vägen, åt ju godis igår så måste röra lite mer på mig idag ;) Ikväll blir det iallafall att jag och Malin drar hem till syrran och sover där för hon skulle inte vara hemma, hon har åkt iväg på nått jaktinternat med Arrak.Malin vill att vi ska göra makaronsallad men jag är inte sugen på det för tillfället men jag hinner nog allt bli ;) haha nej nu ska jag smsa Fanny, jag bloggar lite senare.

Hejdå =)

Kommentarer
Postat av: Josephine

sv: med mig är det bara bra :P vad gör dudå?

2009-05-09 @ 12:06:02
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0