Heja Sverige

Sådär nu har jag varit ute och gått med Fanny och Malin, och jag sprang från ridskolan och enda hem, långt enligt mig haha.Nu har jag nyss gjort tyskan och sitter och lyssnar på uttgningen till den stor melodifestivalen, man får hoppas att Sverige kommer med, HEJA SVERIGE! Nu ska jag faktiskt packa mina saker och dra till syrran och sova där, då får jag sova en kvart längre och det behöver jag innan ett nationellt prov i matte imonn. Usch jaja man får hoppas på det bästa helt enkelt =)

Pusshej och godnatt på er så höres vi efter skolan imonn. =)

Kommentarer
Postat av: Emma

I samarbete med Cocoo.se - Sveriges största smyckebutik på nätet, ordnar jag nu en tävling där du har chansen att vinna detta snygga armband! För att vara med behöver du göra ett inlägg i din blogg om att du är med i min tävling och sen skriver du en kommentar i min blogg och och motivera varför just du borde vinna det!



(glöm inte att skriva din mail så jag kan kontakta dig sen)



En lycklig vinnare utses om två veckor och prsenteras här på min blogg!



Lycka till! :)

2009-05-13 @ 10:41:59
URL: http://metrobloggen.se/johnnson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0