Hallååå

Hejsan igen, nu har jag och Malin varit ute och gått runt Floda, Fanny var inte hemma vid 19.00 så vi gick utan henne denna gång.Nu har jag nyss duschat och ska strax bege mig till Malin, jag ska sova där idag =) Så nu väntar jag bara på att tvätten ska bli färdig så jag kan torktummla mitt linne.

Och jag har en mycket rolig sak att berätta,Malin skrev sms till mig tidigare idag och berätta att vi skulle fara till Öland vecka 29! =D Jag och såkallade MOLINSTAR drar dit med hennes familj, det ska bli skoj och vi ska ligga i havet varje jävla dag!

Nej hejdå och Godnatt på er, höres imonn efter skolan då jag dock inte kommer att skriva på mogonen.
pusshej! =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

varsegod!

2009-05-12 @ 16:04:17
URL: http://melinahafelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0