Godmorgon

Godmorgon, eller ja om man nu kan säga det när kl är 10.23. Vaknade vid 10.00, vilket är ovanligt brukar ju sova längre.Iallafall så drömde jag helt sjukt.Någon ville döda oss alla.Jag var typ med alla mina kompisar och sånna man inte vill minnas, men så gör man det ändå. ÅH VADÅ 2 DAGAR I RAD?! aja skit samma iallafall.
Han som tänkte döda oss var helt crazy! gick runt med yxa, hammare och inte vet jag allt. Det kanske bara var för att jag såg filmen igår som jag drömde det haha.Men till slut lyckades jag döda honom! Fast jag vet inte hur.
Och sen helt plötsligt var man ute och gick i drömmen, med massa folk...åh vad arg jag var i drömmen!! FAN sjukt haha.
JÄVLAHELVETESJÄVLAFANÅH! sorry,men kände att jag behövde svära lite ;) Drömde även att det var snö ute när jag vaknade, vilket inte var roligt usch hatar snö, det behöver aldrig mer komma snö i hela livet! Men sen vaknade jag och då sken solen =D

Just nu sitter jag och lyssnar på någon random musik jag inte brukar lyssna på, men det går bra ändå =) Och jag tror jag ska klä på mig ordentligt, hade så brottom till datorn idag och vet inte varför.Sitter i linne och trosor.Hmm måste fan gå ner och dra på mig byxor.Det beror på vädret,är det varmt ute så blir det shorts! annars kör jag på mjukisbyxor idag (Y)

Höres senare, pusshej! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0