Godis och en bättre fot :)

Nu är jag med Fanny, vi ska kolla på humorgalan som börjar strax :) Sen blir det film hemma hos henne, äta godis och sova över där (: <3 Det kommer att blir skoj och btw min fot är bättre nu :D Tidigare idag så följde vi med syrran till Dala airport och kikade när flygplanet lyfte, hahahaha jag lovar att alla stockhlomare skulle skrattat åt oss för att vi kikar på ett enda litet flygplan som ska iväg medans det går flygplan på Arlanda typ varenda minut x) nej nu har humorgalan börjat ;) få se om jag hinner skriva ikväll.

Pusshej :)
        
Bjuder till på en bild från mig idag, hoppas den inte är allt för mörk ;)

 



































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0