Go to Fanny!

Hejsan nu väntar jag på att Lola ska komma och att jag kan dra till Fanny. Hon skulle ner till Trollebo och handla lite.Idag har iallafall ninisarna fått vara ute i stora buren, dom fick vara ute i 3,5 timme =) och snacka om att dom blev glade, dom sprang runt som galningar. Och medan dom var där såp stekte jag så gott det gick! Det var gött måste jag säga.

Alltså imonn får vi reda på matten tror jag, och jag hoppas, hoppas verkligen på ett G, men det kommer jag aldrig att klara av.Sen har vi nationella i engelska muntligt! FAN jag är nervös för det för jag vet hur det kommer att bli.Kommer att sitta där som ett fån och inte komma på vad jag ska säga.Men när skoldagen är över så ska jag klippa mig!!!!! gud vad jag har längatat att ta bort skabbhåret jag har nu..haha eller ja inte allt men det fattade ni väl ;)

Nej nu drar jag, syrran har inte kommit än men hon är väl här vilken sekund som helst =D Och btw min jävla moppe lever nu så jag måste väl åka på den fast jag hatar den av HELAAAAAAAAAAAAA mitt hjärta! Aja.

Höres
Pusshej <3


Kommentarer
Postat av: fanny

kisseungarna är ytterst söta eller hur ;D btw, det ska bli kul att se hur ditt hår blir att se ut imorn :*

2009-05-25 @ 20:16:44
URL: http://ndins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0