FREDAG!

Nu var det äntligen fredag igen och jag börjar 12.25 :D happyday på det, men jag har prov i geografi och jag tror fan inte att det kommer att går bra så därför måste jag sätta mig och plugga lite nu tills Moa kommer och hämtar upp med med hennes moppe för min låter typ ashögt nu och jag vågar inte åka med den haha.Nej det som ska göras nu är plugga, måla om naglarna svarta och gå ut en liten sväng med hunden innan jag drar vidare till skolan, och BTW vägde mig idag och jag har gått ner 2 kg till! fyfan vad skönt det känns :D

Hejdå höres senare =)

Kommentarer
Postat av: Josephine

sv: åh tack så mkt :D okej härligt, jo jag mår bra :) vad gör dudå?

2009-05-08 @ 11:41:30
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0