FOTJ*VEL!

Hejsan sitter hemma hos min bror och bloggar.Idag så vaknade jag av att jag knappt kunde gå..jag hade så j*vvlaaaaaaaa ont i foten, ja och med det kunde jag ju inte ut och gå med.Mamma trodde det typ kunde vara nått "stressfraktur" att jag har gått för mycket.Det var ju bra..eller inte! Så nu kan jag inte gå förren det har blivit bättre :( blir det inte bättre till måndag så lär vi åka iväg med det.Nu är det fredag och jag tänker äta lite godis :) så nu blir det lite fika hos peter sen ska jag hem och vara med Fanny, vi ska till Hemmakväll och handla :)
Ut och rör på er i det fina vädret nu, själv kan man knappt ggå så det känns mycket tråkigt.

höres senare :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0