Det närmar sig...

Det närmar sig fest och det är så mycket man ska göra innan man är färdig, men ska duscha, sminka sig, platta håret och självklart smuggla lite med öl och sådant skit ;) Nu håller jag på att prata med Malin i tele och snart ska jag bege mig till Fanny för att platta håret eftersom min är ju död.....Jag har kommit på att typ alla mina pengar i det här studiebidraget kommer att gå till hårprodukter. Jag måste ju först och främst köpa en ny plattång (bara det är halva mitt liv) sen efter att jag har klippt mig så måste jag ju köpa allt som typ har håret till. Jag måste ha sånt här man har i håret innan man plattar det och bara det kostar ju för tusan 200 spänn typ och sedan något balsam också , RIP det kommer att bli dyrt =(
 
Nej nu ska jag dra vidare till Fanny =) får se om jag orkar skriva senare.
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Bea

Hoppas att allt är bra med dig :)

2009-05-17 @ 00:42:37
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0