Busigt :O

Nu har jag och Fanny gjort något mycket busigt och jag hoppas att det blir bra :O haha ja det lär väl märkas xD
Idag har jag då absolut inte haft tid att sitta inne vid datorn när det har varit så här bra väder, alltså i solen var det 32 grader här hemma :O helt amazing jag älskar sommaren =D

Jag och Fanny låg och stekte i 2 timmar idag och man kan ju säga att det har blivit resultat för både mig och Fanny =D Vi var också in till kupolen en sväng och handlade, jag var tvungen att köpa en ny plattång ;)

Igår var det ju Seaside det vär väl rätt så skoj haha.Vi gick för mesta dels runt där och glodde på folk, typ det var inga där man kände igen, jag såg bara några från min klass typ ;) Nej ha det bra nu så höres vi senare =)

Pusshej <3 =)


Kommentarer
Postat av: fanny

det v kul å busa med pochahontas å gänget darling ;D

2009-05-31 @ 22:44:11
URL: http://ndins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0