Broken strings (8)

Broken strings (8) Alltså den är sjukt bra jag älskar den låten :D lyssnar på den för fullt nu.Ja i övrigt gör jag faktiskt ingenting, tänkte dra upp till stallet och slänga ut hö åt lilla Ullis sen drar jag nog till syrran för att sova där =) Jag ska faktisk ta Ulins råd (min kompis) att inte platta håret så mycket, istället ska jag börja ha upsatt som i en "mulan" ni vet ;) nej ni kanske inte vet, men en såndär bulle uppe på huvudet.Det kan faktiskt vara rätt skönt att inte platta håret för det är så drygt och det tar en himmla lång tid på morgonen då man är trött.

Nu lär jag nog börja packa kläder jag ska ha på mig för morgondagen, usch måndag -.- Jag kommer inte hinna skriva något mer idag och inte på måndags morgonen heller men jag bloggar när jag slutar skolan.Jag slutar väl runt 13.50 imonn så då hörs vi väl då =)

pusshej sålänge =)


Kommentarer
Postat av: Solina

svar: tacktack :)

2009-05-03 @ 17:55:45
URL: http://solinas.blogg.se/
Postat av: Frida

då ska jag ge dig en annat råd, ha inte håret uppsatt för ofta! de sliter apap mycket i längderna på håret och de ser nog inte vackert ut med tiden. platta inte håret och ha det inte uppsatt! :) pöss

2009-05-05 @ 19:43:03
Postat av: Mikaela

Men vafan hahah jag vill då inte gå med värsta krullet till skolan haha xD

2009-05-07 @ 18:10:23
URL: http://mikaelagoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0