Bill och Toms nya utseenden..

Alltså jag började gilla Tokio hotel sommaren 08 och jag älskar dom! =D så jävla king musik! Jag längtar tills deras nya album kommer ut i september. Nu på sistone så har det varit mycket prat om deras nya frisyrer. Särskilt Bill och Tom märker ut sig. Bill har gjort dreads och Tom har istället tagit bort sina dreads och gjort rastaflätor och färgat håret svart. Jag själv tycker inte alls att de är lika fina längre som de var förut, men liksom life goes on ;) vad tycker ni?

Tycker ni att Bill och Tom passar i sina nya frissor eller tycker ni att dom ska ha tillbaka sina gammla frissor?  Det tycker jag iallafall. Men det är ju inte hur dom ser ut som man går efter det är ju självklart musiken, vilket jag kommer att gör hur dom än ser ut, deras låttexter är så fina och ja helt enkelt superbra! Och en liten sak till..det där med EMO vad klassar ni som EMO? är det en musikstil eller är det hur man ser ut? Själv tycker jag att ordet EMO har fått en negativ sida och jag vet inte varför haha.

så vad tycker folket? =)


Tom och Bill

usch Bill ser helt drogad ut 0_o

Kommentarer
Postat av: fanny

om bill ser drogad ut så ser tom ut som en neger xD btw, emo is a way to look, and it's bad :D hahahaha xD

2009-05-13 @ 19:08:14
URL: http://ndins.blogg.senn
Postat av: fia

Tom ser ut som en hallik och Bill är inte lika fin som förut=(

2009-05-13 @ 21:07:07
Postat av: Mikaela

sv: ja men eller hur fyfan hur dom ser ut nu :'( hoppas dom ändrar tillbaka sen :)

2009-05-13 @ 22:44:35
URL: http://mikaelagoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0