Allt och lite till...

Jag satt just och åt 2 hårdmackor, och jag blev helt förvånad, det är ju fan asmycket kolhydrater i det :O åh man kan fan inte äta någonting längre haha. Idag har jag seriöst varit sjukt jävla lat.Jag kom hem ungefär vid halv 2, sen gick jag upp på mitt rum lyssnade på musik och somnade, när jag vaknade var kl 16.30. nej då gick jag inte upp eller, jag tog på musik och låg kvar i sängen och smsade med trevligt folk. Nu har jag äntligen kommit upp och hade faktiskt tänk att ut och gå en sväng, få se om Fanny vill följa med  annars blir det musik i högsta hugg och en trevlig promenad! Alltså det är sjukt tur att musik finns, tänk ett liv utan nån som helst musik..shit nej det kan man ju bara inte föreställa sig.

För övrigt så har jag kommit på att jag måste köpa en ny vit eyeliner, min har tydligen gått och dött någonstans och jag kan inte hitta den -.- och en till lite mindre rolig sak, jag skulle fylla på mobilen med 195 för att kunna skicka gratis till alla, då var det slut så jag var tvungen att köpa 150 men då skickar jag bara gratis till alla som har comviq.Jag köpte det i söndags och nu har jag bara typ 45 spänn kvar, det tar mycket pengar att skriva till Fanny haha =D Men till helgen ska jag få 300 spänn av syrran för hundvakt så då blir det att köpa 295 eller nått sånt på mobilen och då tror jag tillomed att jag skickar gratis mms, vilket är mycket bra!

Nu ska jag inte uppehålla er längre, nu ska jag sitta här ett tag till och lata mig sen blir det ut och gå!
Höres pusshej <3


Kommentarer
Postat av: fanny

jaa jag vet mike, det är mkt tråkiit att skicka sms te mig xD

2009-05-19 @ 22:11:30
URL: http://ndins.blogg.se/
Postat av: fanny

2009-05-19 @ 22:12:27
URL: http://ndins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0