2 nya plagg

Idag var jag och mammsen till kupolen och inhandlade 2 nya plagg som mycket väl behövdes i mitt liv.Och min bror kom idag och hämtade hem cykeln men fick dock inga pengar.Amanda (hans barn) ville pröva och se att hon kunde ha den innan jag fick några pengar.Jag längtar tills jag får råd att köpa mina converse :D
Efter det kom jag hem men då var det bara att åka raka vägen ner till Malin för vi skulle åka ner till ica kvantum och köpa hårfärg till Malin, det blev att hon köpte någon ljus nyans av brunt  =) Sen hem, gick ut och gick och efter det så färgade jag håret på Malin.Nu sitter hon här brevid mig med skallen full i färg ;) Jag tror det kommer att bli jättefint =)

Nu blir det att gå ner och dricka lite vatten sen är det bara att vänta ut till Malin ska duscha ur håret,sen kan jag lova att det blir sängen =) GÖTT ATT BÖRJA 12.30 IMONN! :D

Höres imonn sötisar!  =)


En t-shirt från Gina tricot 99 kr och ett par svarta jeansleggings från Vero moda 279 kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0