090528

090528 japp det är det datumet det är nu och idag ska jag köpa tröjan =D hihih NAJS! Men mamma håller på att laga mat så vi kan inte åka förren det är klart, plus att min syrra måste komma med pengar ;) undra hur mycket den kostar, det lär väl märkas när man kommer dit.

Btw idag hade vi ju prov på energi, gick väl sådär jag har blivit för lat för att plugga haha.Seriöst nu orkar jag inte plugga mer än kvart.Men vem orkar skolan lix? Sista provet var det iallafall och jag är glad, riktigt glad.Och gladare blir jag för att imonn är det godis och på lördag blir det seaside i Falun! =D

Nej nu har jag inte tid att blogga något mer just nu,så höres senare.

Pusshej <3

Kommentarer
Postat av: Frida

Den köste 149 kronor ;)

2009-05-28 @ 13:59:27
Postat av: Moah

och jag ska INTÄ med på lördag...

2009-05-28 @ 14:48:57
URL: http://moyah.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Sv: jasså du Frida märkte det :D

2009-05-28 @ 18:57:48
URL: http://mikaelagoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0