090525

Hejsan nu sitter jag i skolan och har håltimme, vädret är mycket najs ute och om det fortsätter att vara såhär soligt så blir det att sola när man kommer hem!

Igår hann jag inte skriva någonting för jag hade fullt upp hela dagen, men jag gjorde inte så mycket.Gick väl hem från syrran åkte till min bror senare och det blev grillning. Hem till Moa sen och hämtade kompostgallret till kaninerna som jag satt upp och krångla med.Sen skulle jag dra till syrran som jag skrev igår på mitt lilla inlägg, men moppe JÄVELN funka inte så jag kommer fan aldrig mer sätta mig på den där 4-taktaren det är fan bara skit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fan vad damp jag hade igår, nej nu får det fan bli snålskjuss av någon resten av de 2 veckorna som är kvar i skolan, och så får det fan bli cykel om man ska någonstans! ;) Kan ju vara bra att röra på sig också =)

Nej nu ska jag fortsätta ruttna i skolan, ska nog gå ut och sätta mig i solen, för man kan inte sitta inne när det är hur varmt som helst ute! =D

Höres
Pusshej =)

Kommentarer
Postat av: fanny

schteeka tillsammans när vi kommer hem ;D

2009-05-25 @ 12:31:31
URL: http://ndins.blogg.se/
Postat av: fanny

btw det där va en fråga ^^

2009-05-25 @ 12:32:29
URL: http://ndins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0