090523

Hejsan jag hann aldrig skriva igår för vi kom hem vid 3 igår haha. Det var iallafall skoj, jag, Moa,Fanny och Frida gav oss till stan vid folkets park men det var det ändå inge roligt så vi drog till soltorgsparken där vi mötte upp David.Vi satt där och häckade ett tag men sen drog vi till donken där vi satt och drog massa skämt, haha eller ja snarare David och jag höll fan på att dö av skratt! Bäst var ju när det kom en tjej springandes utanför donken.Då sa Frida att hon skulle nog in och beställa en hamburgare, då sa jag att hon skulle säkert springa och skita. HAHAHAHAHA och mycket riktigt sprang hon till skithuset hahaha det var jävligt roligt måste jag säga, och då började David med att säga att det kommer låta uta helvete där nu och stinka. HAHA.

Rolig kväll var det iallafall! Sen vid 0.30 drog vi hem. Frida åkte hem till sig och jag,Fanny och Moa drog hem till Fanny och tittade på film, det blev "The naked mile" =) Sen efter det så var vi trötta så jag och Moa drog hem och sov, vi kom väl hem vid ungefär 3.00 men somnade vid kan det ha varit 3.40? 

Men måste säga en än gång, Tack för en rolig kväll! =)

Nu idag iallfall så vaknade jag vid 11.00 gick direkt ner, ut på altanen och fortsatte till studsmattan där jag slängde mig upp och stekte i typ 35 min innan det började regna.Moa låg kvar och sov, men sen skrev hon sms att jag skulle komma upp. Nu sitter jag här och väntar på att Moa ska klä på sig.Och nu skiner solen igen, roligt väder det där, få hoppas att Moa vill steka för då går vi ut .Men först antar jag att Moa ska blogga! =)

Höres, pusshej! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0