090522

Alltså varje gång jag skriver datumet längst upp så blir jag glad =D Det är inte långt kvar nu! Alltså jag kan inte fatta att det är 10 dagar kvar i skolan, eller ja man kan säga en vecka för vad gör man på sista veckan liksom ;) Matten är vi väl klar med, ska väl bara gå igenom nationella och så, fan hoppas hoppas verkligen på ett G! På naturkunskapen har vi ett prov på torsdag sen är väl det klart, Samhäll är väl klart eller? jag tror då det iallafall.Vi har en bild lektion kvar och det är på måndag,Tyskan kommer vi väl ha till slutet antar jag.Svenskan är nog också klar för vi har lämnat in novellen och det var det sisat vi gjorde, ja just det, vi ska bara redovisa en bok på svenskan.Historian färdig, iallafall så ska vi då inte lämna in något mer =) haha ljuvliga dagar när man knappt har något att göra!

Nu sitter jag och vill ha godis.Jag och mami ska åka iväg och handla snart bara Peter och resten av gänget har åkt hem.Jag känner för en fet jävla pizza idag bara för att det är fredag, jag menar imonn är det kört för då tänker jag hård banta :O RIP på det, men jag överlever såklart, och jag har mitt motto, "vill man vara fin så får man lida pin" alltså det är verkligen sant det så jag kör på det =D Nej nu ska jag kika bdb och lite skit sen går jag ner och tjatar på mami att vi ska åka iväg ;)

Höres
Pusshej =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0