090521

Hejsan vaknade typ nyss, gött att sova länge! Jag överlevde turen igår! =D Första stoppet var inte så läskigt, men det var mer läskigt med de 2 sista stoppen haha särskilt sista jag vägade fan inte ända fram medans Fanny gick helt in på gården, haha hon är ju mongo ;) För det var lix inne bakom kyrkogården sisat stoppet var.Det var dimmigt och läskigt behöver jag säga något mer haha? Men jag och Fanny kom iallafall hem vid typ 01.20, då vi gick och la oss och sov. Jag älskar att sova! =D

Idag ska jag leka med Fanny,men först tror jag att jag ska gå till Gustafs. Det tar väl typ 3 timmar så måste nog gå nu isåfall.Höres senare.

Pusshej <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

meeeeeeeeeen, har du verkligen alla hästar hemma????? du kan ju inte gå till Gustavs!!!!!=)

2009-05-21 @ 17:02:37
Postat av: fia

gjömde ju skriva vem det va ifrån.Men nu vet du=)

2009-05-21 @ 17:05:43
Postat av: Mikaela

klart jag kan göra det, och det gjorde jag ;D

2009-05-21 @ 22:56:58
URL: http://mikaelagoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0