090520

Nu är man äntligen ledig från skolan den här veckan, det känns super =D Idag har det inte hänt så mycketr, jag och Moa var till turistbyrån en väng för att köpa den där Cd "kalla kårar" ja när man åker runt i borlänge och lyssnar på en cd när dom babblar om spöken och sånt.Det verkar ju vara skitläskigt men skoj...haha det är nått visst att blir rädd, har ni tänkt på det? Varför vill man blir rädd? Jag tycker det är roligt att bli rädd haha. Alltså det är ju sjukt men sant.

Ja iallafall så lyssnar jag på musik nu och laddar ner nya msn messenger, jag är så efter så jag har inte orkat gjort det...Fast nu såg jag nyss att det blev något mongo fel så nu lär jag väl göra om hela skiten! (suck) Jag har iallafall rensat datorn lite och jag måste bara lägga upp en bild på Ullis och Jerkan när dom busar i hagen, kanske inte världens bästa bild men den är så fin ändå..Höres senare idag =)

pusshej <3


Titta vad fina dom är, särskilt min plupp Jerkan <3 hon med silverman =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0