090519

hejsan haha jag glömde faktiskt skriva igår kväll, lustigt va? Men det var nog bara för att jag skrev svenskan på datorn som jag nog glömde bort det. Idag hade vi iallafall nationella i matte, nja det här provet gick väl inget vidare må jag säga haha. Sen hade vi ingen historia, så där emellan hade vi 2.5 timmes hål så jag och Moa drog hem till henne och gjorde klart historia uppgiften, och jag måste bara säga en ljuvlig sak...Jag kommer aldrig mera att ha historia något mer!!! =D fyfan vad jag är glad över det, och känslan att riva sönder papperet när man var färdig var ju rent ut sagt underbar!

När jag och Moa åkte från henne till skolan igen så kom vi typ 2 min försent, men iallafall så hade vi ingen jävla svenska så det var bar att åka hem igen...haha aja, imonn har jag 2 lektioner,och så har jag hål mellan 11.00-14.35 så då drar jag hem! Men kan ni fatta jag behöver aldrig mera lämna in en historiauppgift, jag kan inte fatta det! =D haha Nej nu ska jag fortsätta fläska vid datorn så höres vi =)

pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0