090518

Hejsan sitter i skolan och har hål till 12.25 då vi har bild och nå utställningsskit med våra Kurbitzar haha. Haha ofta någon kommer och tittar. Hmm jag börjar känna lite stress nu, för imonn sk svenskan vara klar och frågorna vi fick från historian och jag har inte ens börjat. Alltså gud vad jag hatar historia! Det är fan svårt och jag är så glad att jag slipper det i 2-an, happyday på det!

Min mage kurrar och jag är hungrig, men fan alla klarar vi oss utan mat..eller inte. Och btw så kom jag och Malin försent till skolan idag, inte så sent typ 5 min men det var bara för att jag var så jävla trött imorse att jag inte ens orkade ut och gå...Rip på det. Men det kan nog blir att ut och gå ikväll. Nu tror jag att jag och Malin ska dra ner till kiosken. Malin ska köpa en Festis. Vi får höras senare idag.

Pusshej =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0