090516

Hejsan orkade inte skriva igår kväll för jag var sjukt trött, iallafall så hade vi trevligt. Vi såg på film åt godis och drack onyttig läsk, eller ja vi var onyttiga hela kvällen haha. Nu har jag säkert gå upp 10000 kg det känns som så iallafall. Jag hade tänkt skjussa hem Malin igår men som jag sa så var jag så trött så hon fick ta moppen hem på natten. Jag vaknade kanske för en halvtimme sen och jag måste säga att det finns nog inge skönare än att sova ut på morgonen! Och snart är det sommarlov och då ska jag sova längeee..

Åh det är så mycket som jag ska göra på sommarlovet, jag ska umgås med kompisar, hänga i stallet och rida mycket! Det är P&L och jag ska sola,bada och såklart den viktigaste punkten, jag ska sova! Jag tror det här sommarlovet kommer att vara mycket nice =)

Vad ska ni göra under sommaren?

Nu ska jag iallafall sitta här vid datorn en stund innan jag ska gå till syrran, det kan behövas efter allt som jag har stoppat i mig under kvällens gång. Ni får ha det så bra så länge så höres vi senare =)
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: malin

säääg mej när det finns "nyttig läsk"?? hahah xD

2009-05-16 @ 14:01:43
URL: http://maeylins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0