090511

Hejsan nu är man tillbaka från skolan, var nyss ute med hunden och var upp till stallet en sväng för att ge kaninerna lite mat och färskt vatten, mockade även åt lilla Ullis.Så nu sitter jag här och vet inte riktigt vad jag ska hitta på.Först och främst så ska jag kolla bdb och lite sånna saker sen blir det nog att gå ut, lägga sig på studsmattan och bara filosofera.Jag säger då det, skönt att man typ inte har något mer prov nu innan sommarlovet och det gillar vi skarpt! =) Det prov vi har är dock nationella prov, och shit det har vi på onsdag i matte och det kommer rent ut sagt gå åt helvete! Matte har aldrig varit min grej och kommer aldrig att bli.

Mos ringde nyss mig, hon var på kupolen med Emelie och Madde och kikade runt lite.Imonn ska jag hänga på Moa en sväng in till kupolen, men då blir det väl så att man bara vill handla och handla och det är ju lite synd när man inte har pengar haha. Men snart kommer vårt studiebidrag igen och då kan jag köpa min converse skor =) och syrran (Fia) är skyldig mig 500 kr och så ska jag få 500 kr av min bror (Peter) så jag kommer enligt mig att vara stenrik snart, haha det är inte alla gånger man är det.

Nu slog jag på lite Kent musik också, det är alltid trevligare att sitta vid datorn med musik, eller hur? =)

Höres senare sötisar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0