Ut och gå!

Idag vaknade jag och Fanny runt 12.30. Jag älskar att sova länge och jag älskar sommarlov! haha iallafall så ringde den där människan igen vid 3.00 på natten och sjöng "appologize" haha helt störd x'D sen ringde han igen efter 1 timme och babblade, då sa jag godnatt och stände av mobilen, alltså vadå inte ha något liv? Jag och Fanny har iallafall kommit underfund med att det måste vara någon vi känner till som ringde, eller som vi iallafall vet vem det är, men vem kan det vara? Aja hursomhelst så hade vi tänkt ut och gå nu! Det blir täkt runt, sen ikväll blir det Bio med Moa i Falun.Vi ska se filmen "Män som hatar kvinnor" jaja jag vet vi är lite efter men det får ni allt ta ;) Nu ska jag och Fanny ut och röra på oss!
Höres senare.

Pusshej <3 =)


Kommentarer
Postat av: Fanny

its too late to apologize, its too late (8)

2009-06-07 @ 20:08:47
URL: http://ndins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0