Städat och klart!

Sedär nu sitter man vid datorn igen och degar.Jag var ju iallafall ute och gick och då kan man snacka blöt! fyfan hur jag såg ut när jag kom hem haha. Men när jag kom hem slängde jag mig in i duschen och sen blev det mat. Nu har jag för ett tag sen lyckats städa mitt rum och dammsugit, den ni! Det var faktiskt väldigt skönt att få städa allt skit i rummet så nu har jag stor plats igen så får vi se hur länge det varar. Städat och klart med andra ord!

Åh vill ni veta en busig sak? Det är tusan inte långt till P&L nu ihhhh =D men tänker det regna då så skjuter jag nog mig själv -.-

Ja iallfall så vet jag inte vad jag ska hitta på nu, jag lär nog gå ut med hunden snart i det här BAJS vädret. Jag hoppas att vädret blir bättre till kl 21.00 ikväl,l då jag hade tänkt gå 2 timmars rundan, men som vanligt så håller väl regnet i sig =(
jaja det är som det är.

Höres.

Pusshej <3 =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0