SOCKER,SOCKER,SOCKER OCH FETT!!!

Rubriken säger allt, idag har jag bara slängt i mig onyttigt =( men vafan.....DET ÄR JU FREDAG! =D idag har vi firat min bror, han fyller 23 imorgon men vi hade lite "kalas" åt han idag för mamma åker bort imonn, det var gött med tårta iaf. Och vill ni veta något mer? idag har jag ätit...tårta,donken och nu godis! haha Aja vafan ;) Nu är jag med...vilken tror ni? Fanny såklart haha =D Vi ska snart kila upp och se på film, det blir "Girl next door" hihi busigt värre =)

Nej nu ska jag fortsätta fetta mig, hejdå höres imonn!

Pusshej <3 =)

Kommentarer
Postat av: Fanny

Fan va girl next door är bra :D jag älskar den xD OCH vi älskar att tjocka hihi

2009-06-14 @ 14:27:55
URL: http://ndins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0