Regn,regn och åter regn!

Hejsan jag heter Mikaela och jag hatar regn, regn och mera regn, det har väl typ regnat oavbrutet sen i fredags nu? Iallafall här henma i lilla Borlänge ;) När ska solen börja steka igen? Det är väl bara att hoppas att det blir snart.

Idag hade jag ställt klockan på 10.00 för att ut och gå en sväng med hunden, lat som man är så gick jag och la mig igen haha. Jag ställde om klockan på nytt kl 12.00 den här gången, och när det ringde så stängde jag av alarmet och låg och drog mig ett tag. Jag älskar min säng och jag älskar att sova men mest av allt så älskar jag sommarlov! Hursomhelst så sitter jag här nere och skriver medans Malin sitter uppe i mitt rum och målar naglarna svarta. Måste väl strax bege mig ut i det här skitvädret för att ut och gå med hunden, jag säger då det ordspråket "det finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder" kan gå och dö någonstans, ofta att någon håller med det lix?! Jag ska berätta vad dåliga väder är..jo regn! Att det regnar någon dag sådär skulle väl inte göra något, men att det ska regna hela tiden och blåsa?! åhh man få damp på det!

Nu har jag setat här och klankat ner på vädret ett tag och det är väl dags att lägga ner gnället för jag antar att vädret inte blir bättre för det, synd nog. Idag har jag inget planerat, men det är väl kanske som vanligt.Och jo btw vill ni veta nått som jag tycker är bra? Jag har ett jobb hihi =D Jag ska jobba med Malin inne vid "Open sun" (solarium) och då får jag sola gratis, vadå bra? haha jag gillar det iallfall. Jag var ju dit med Malin igår när hon städade och höll på. Det är rätt soft för stället är inte stort och att städa går ju snabbt osv. Så så länge man får vara där är jag glad, visst man tröttnar nog men vad tusan det är pengarna man vill åt! ;D Och plus att Malin och jag kommer att vara där samtidigt och då blir det mycket roligare....Nej jag kommer nog tusan att trivas där.

Nej dax att ge upp att skriva för ett tag och så höres vi senre under dagen, ha det bra allihopa!

Pusshej <3 =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vaddå har emelie slutat?:o

2009-06-14 @ 18:42:28
Postat av: Anonym

Btw det är Fanny ;o

2009-06-14 @ 18:42:57
Postat av: Mikaela

jaa eller hon ska ;)

2009-06-14 @ 19:05:57
URL: http://mikaelagoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0