Pusshej <3 =) ??

Hmm jag måste bara skriva ett litet inlägg till. Igår innan jag somnade tänkte jag på vad jag ska skriva på slutet av bloggen, ni vet ju att jag skriver "Pusshej <3 =)" men jag funderar på att byta ut det för jag tycker att det börjar bli lite långtråkigt lix ;) Undra om jag ska skriva i nått med stil typ " / Mikaela" eller kanske något annat? Eller kanske mitt efternamn "/Gjerdet" hmm jag vet inte vad som ser bäst ut? Lika när jag skriver "höres" det börjar också bli rätt drygt i längden, ni som läser fattar väl att man skriver fler inlägg lix haha. Nej därför prövar jag nu med något annat.

/ Mikaela

/ Gjerdet

/  Mikaela Gjerdet

/ BAJS

Nej det sista skämta jag lite haha, men jag vet fan inte, det blir nog " / Mikaela" vad tycker ni om det?

Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag tkr faktiskt /BAJS! det är så mkt känsla i det :D

2009-06-21 @ 14:39:52
URL: http://ndins.blogg.se/
Postat av: tiger oppisen

hahaha /BAJS va fan bäst xD

2009-06-21 @ 21:17:27
Postat av: Mikaela

Sv: men vafan det blev / Mikaela ;D

2009-06-21 @ 22:23:01
URL: http://mikaelagoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0