P&L

P&L har varit

*fylla
*donken
*musik
*skoj!


Nu är P&L över och jag är väl rätt nöjd med allt, eller ett litet tag hade jag bestämmt mig för att skulle jag dö så skulle jag dö i anorexia -.- nog om det. Alltså jag vet inte vart jag ska börja...veckan har varit galen! på torsdag så började man supa till lite ;) Torsdag var jag inte så full, fredag var jag helt borta, lördag lika fast det höll inte i sig lika länge. Jag,Malin,Fanny och Emelie var bjuden på förfest hos Fridas syrra Lotta och Jan-e. Det var trevligt, hahah alltså shit som sagt vart ska man börja?

Vi kom iallafall dit vid 5 sen hade jag med mig dricka, och sen kom Jan-e med massor att dricka och ja..då slutade det som det gjorde haha :D Efter förfest drog vi ner till stan och där däckade jag på en parkbänk.Sen kom jag inte riktigt ihåg något mer från den dagen ;)

Lördag sista dagen, den var både rolig och läskig, Malin var så jävla full att sjukvårdarna fick ta henne :O fyfan man fick knappt kontakt med henne, och vissa sjukvårdare skrattade, vafan är det för sett?! Malin spydde ner sig sjäv helt och sjukvårdarna trodde Malin hade knarkat, HAHA inte Malin inte, då hade hon fått stryk av mig! Hon fick åka hem.

Nu till musiken, The sounds och Håkan var bäst! alltså jag hatade Håkan tills jag lyssnade på honom igår, han var asbra! så nu ska jag tigga låtar av Frida :D

Lördagen sov jag hos Frida syrra. Tack för att jag fick det Lotta och Jan-e :)
Tänkte ladda upp bilder senare för nu har jag brottom det blir att rida nu med Moa sen blir det bad, sen blir det pizza!

/ Mikaela

Kommentarer
Postat av: Frida

haha fyfan, jag skrattade som ett cp igår när jag skulle berätta för lotta att sjukvårdarna tog malin. låter så jäkla kul... "Sjukvårdarna tog malin!" Precis som om de snott henne haha :D

2009-06-28 @ 17:45:06
Postat av: Fanny

haha det var crazy! men måste nog säga att lördagen var bäst ;) if u kknow what i mean ;)))

2009-06-28 @ 18:11:16
Postat av: Mikaela

SV till Frida: haha men eller hur xD helt sjukt!

2009-06-29 @ 02:04:47
URL: http://mikaelagoes.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Sv till Fanny: Ojojojdå Fanny! ;D jag tyckte också lördagen :D

2009-06-29 @ 02:05:26
URL: http://mikaelagoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0