På bättre humör!

Ja nu är jag faktiskt på bättre humör, fast det kanske är för att mamma håller på att laga mat :O ;) Idag har jag gått runt med musik i öronen hela dagen och jag har en känsla av att min mobil behöver ladda till kvällen.Iallfall så är allting fixat till P&L, jag menar vad jag ska dricka osv och det gjorde mig också på bättre humör idag :) Gött! Nu får maten blir klar för jag är hungrig, har fan bara ätit ett hårdbröd idag och ett litet fjuttigt äpple. Nej hare bra tillsvidare!
Btw så posade jag framför min skitiga spegel idag (utan smink dessutom).Blev några bilder, men jag kan lägga upp en ;)

Höres

Pusshej <3 =)


Kommentarer
Postat av: Fanny

jasså vet du vad du ska ha för kläder oxå ?;o

2009-06-18 @ 20:48:42
URL: http://ndins.blogg.se/
Postat av: Anonym

så sjukt fin!;)

2009-06-24 @ 20:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0