Oh oh vad det är skönt att va naken!

Japp det blev att skriva senare än vad jag hade tänkt men men, jag och Fanny var ute och gick täkt vändan, sen när vi kom hem gick vi till hästarna och gosade lite =) Sen när vi stod i hagen såg vi ett "rätt" stort flygplan som kom flygande över oss 2 ggr så då sa jag till Fanny att vi kunde väl åka iväg till "Dala airport" och kolla om det landade något plan. Vi for dit och mycket riktigt var planet där, det övade nog landning för det kom och åkte runt flera gånger, så där stod jag och Fanny, borta vid "långsjön" och kikade på planet haha. Sen åkte vi ner till själva sjön och tittade.Vi gick ut på bryggan, sen sa Fanny :- ska vi näcka eller haha?
Jag sa:- haha ja eller hur.

Men efter ett tag så började jag fundera, jag skulle fan doppa mig och då var klockan runt 00.00 ;D Så jag klädde av mig näck och doppade hela mig! STOLT! Jag trodde det skulle vara skitkallt men så jättekallt var det dock inte.Fanny ville inte först men sen när hon såg att jag hade doppat mig så hade väl inte hon något val ;) Så ja hon doppa sig också! GÖTT
Vårat först dopp för i år dessutom =D

Sen for vi hemmåt, och när vi var påväg hem så körde jag typ i 70 och då kom en bil med blåljusen på, jag trodde det var poppo och blev fan lite skraj, jag såg framför mig hur pengarna försvann, och inte hade jag körkortet med mig heller haha. Men som tur va så var det någon räddningstjänstbil så den här gången klarade vi oss! =D

Jaja nu orkar jag inte skriva något mer, nu blir det film med Fanny.
Godnatt.

Pusshej <3 =)


Kommentarer
Postat av: Frida

jaha var det ett jävla flygplan haha, funderade ett tag på om det var 3 världskriget eller något på gång haha ;)

2009-06-17 @ 10:57:57
Postat av: Mikaela

haha ja man kan ju undra, det åkte runt flera gånger haha xD

2009-06-17 @ 13:17:41
URL: http://mikaelagoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0